Thursday, January 25, 2007

Igår eldade jag på OKZ´s bensinlock som frusit stenhårt. Jag eldade och eldade men fan tro att det gick. Till slut lyckades vi överlista honom med hett vatten och låsolja och segern var ett faktum. HA! Sen fick bensinlocket vila inomhus över natten, jag litar inte alls på OKZ när det gäller sånt där. Mitt liv... är en nervkittlande thriller.

Och annars... fan, jag är lite orolig för min hälsa. Efter resan till akuten för några veckor sedan på grund av total avsaknad av blod så trodde jag att jag hämtat mig, att det liksom gått över av sig själv, med hjälp av tabletter. Men icke. Jag har numera blod men blodet är i kasst skick. Man måste nog ta reda på varför det är som det är. Jag vill mest stoppa Huvud I Sand och sjunga nananananana och hålla för öronen. Jag tänker benmärg, cancer och allt jävligt. Det vore så snopet lixom- här har jag levt ett liv på en självvald gräns mot Död och nu, när jag äntligen vågar leva och har det så jävla bra. Då. Blir jag sjuk. Nå, det kan ju vara nåt helt ofarligt oxå, no need to be dramaqueen. Fast när jag tänker på det, vilket jag undviker att göra, så blir jag väldigt liten. Jag ska ju ha en liten knodd strax...

Muppen växer och frodas tror vi. Min flickvän börjar känna lite att den rör sig nu. Otroligt coolt. Jag tok-oroar mig så fort hon får lite ont i magen men försöker att inte låtsas om. Och så oroar jag mig för att hon ska äta för lite och träna för mycket, stressa för mycket och inte vila tillräckligt. Jag får bita mig i tungan för att inte bli helt outhärlig. Vi funderar på namn och längtar till ultraljud.

Idag; har jag ett huvud sprängfylld med psykotiska världar och en mage fylld av micro-sprängd moussaka. Det ni.




No comments: