Wednesday, January 30, 2008

Pah!

Jaha. Nu har jag börjat på fyra olika inlägg den senaste veckan och inget har jag slutfört. Jag är bäng, väck, trött och hamstern har varit död länge. Ja herreguuuuud, vilket vrak.

Såhär då. Snabbt, innan tråden trasslat ihop.

Hotstone-massage. Lovely, det var moi och det var Fru och en masserande brud med heta stenar, olja, tryffel. Apelsinjuice, bastu och scrub. Det var andas och kreativitet och själ. Lite

"Vi borde ha skickat med broccolipastan!"


Sen var det bara skönt.

Så photoshoot till artikel och i en studio på söder får man input och Bebis var inte helt lättflörtad men snyggast i hela världen ändå. Det finns andra sätt att leva på och det verkar trevligare att sälja sig för nåt man brinner för, som ger stjärnor, adrenalin.

Vi är en mycket fin familj med rosa bakgrund.

Fika med Exet. Konstigt är det. Att man delat allt i dåtid, lite tid passerar och poff! där sitter två andra människor med väldigt jätteskilda liv i nuet. På väg hem i bilen tänkte jag att jag borde känna mig melankolisk men jag kände mig mest inte alls. Det var mer "sparrissoppa eller chili con carne, sparrissoppa eller chili con carne?"

Och fan vad mitt värde sitter i min prestation. Jag blir galen. Jag vill inte säga nåt, jag vill bara gå. Gå, gå, gå. Gaah.

No comments: